Vi har gennem tiden erfaret at vores høje ambitioner om den bedste service til vores patienter har kommet lidt dårligt tilbage til os i form af patienter der ikke møder op til deres aftaler.
Disse aftaler, som vi i stor udstrækning har ærgret os over at have afvist andre patienter til, når vi troede at der skulle komme en anden patient, skulle gerne komme andre patienter til gode.
På grund af disse dårlige erfaringer har vi været nødsaget til at følge med den generelle holdning i andre klinikker og indføre udeblivelsesgebyrer.
Vi kan arrangere at du modtager en sms påmindelse for at huske din aftale, men der kan være mange årsager til at denne sms ikke når frem, så det er stadig dit eget ansvar at møde op til eller aflyse aftalt tid.
Udeblivelse eller aflysning senere end 2 timer før den bestilte tid, faktureres et udeblivelsesgebyr. Dette gebyr er i overensstemmelse med kiropraktorforeningens overenskomst med den offentlige sygesikring.
Vi er ærgerlige over denne udvikling, da det ikke passer med vores ellers høje ambitioner om den bedste service, men vi har fundet os nødsaget til at stramme op og være principfaste.